Greseli comune în pierderea în greutate. Cele mai comune greșeli pe care le faci după ce ai slăbit


Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Rularea este o modalitate excelentă de a scădea kilogramele, dar eforturile de scădere în greutate devin deseori deraiate și apoi este greu să reveniți pe drumul cel bun.

Concentrarea numai pe greutatea scării 5 greșeli comune de pierdere în greutate DORU Sa pierzi in greutate poate parea o lupta foarte dura. Daca ti se pare ca faci totul bine, si cu toate astea nu obtii rezultatele dorite, exista posibilitatea ca progresul sa fie impiedicat de practici depasite sau sfaturi gresite pe care le-ai primit la un moment dat. Iti prezint in continuare 15 greseli comune, pe care oamenii le fac atunci cand incearca sa piarda din greutatea in exces. Iti focalizezi atentia asupra greutatii indicate de cantar Foarte des persoanele care respecta o dieta, se plang de faptul ca nu slabesc indeajuns de repede. Totusi, numarul pe care il afiseaza cantarul, este doar unul din indicatorii de care trebuie sa tii cont.

Iată câteva greșeli comune de pierdere în greutate și cum să le evitați. Doar pentru că cineva la televizor pierde 10 de kilograme într-o săptămână nu înseamnă că este sigur, sănătos sau realist pentru ca tu să faci același lucru.

10 greșeli comune de pierdere în greutate.

Cum de a rezolva problema O cantitate sănătoasă de scădere în greutate este o lire sterline la două lire sterline pe săptămână.

Cercetările arată că persoanele care pierd foarte mult greutatea foarte repede au mai multe șanse să le recupereze. Așa cum ați văzut în episoadele "Unde sunt acum?

Show all Victor Diaconescu Personal Trainer Când vine vorba de pierderea de grăsime, mulți oameni par să creadă că daca faci cardio fără sfârșit pe eliptic și câteva exerciții de ab este calea de parcurs. DORU Sa pierzi in greutate poate parea o lupta foarte dura.

Este important să fiți răbdători și să vedeți fiecare liră pierdută ca o realizare uriașă de-a lungul drumului. Și nu uitați să aveți alte metode decât numărul de pe scară pentru a măsura progresul dvs. Gândiți-vă la toate celelalte îmbunătățiri și beneficii ale sănătății pe care le fructe admise in dieta keto, inclusiv reducerea stresului, îmbunătățirea somnului, creșterea energiei și reducerea riscului de apariție a multor boli.

pierderea în greutate se vindecă disfuncția erectilă arzător de grăsime fără efecte secundare

Dar ceea ce se întâmplă dacă vă lipsiți prea mult este că, de obicei, duce la supraalimentarea. Într-o zi pe care tocmai ți-ai ascuns și apoi te duci cu adevărat peste bord.

Cum de a rezolva problema Dacă aveți o dorință foarte puternică, este bine să vă răsfățați - puțin.

  1. Erori la slăbit Obiective disproporționate Nu este recomandabil stabiliți niște obiective foarte drastice nici timpul pe care îl vom conta pentru a le realiza.
  2. Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială după ce ai slăbit DORU Sa pierzi in greutate poate parea o lupta foarte dura.
  3. Cele mai comune greseli pe care le faci dupa ce ai slabit!
  4. Pierderea în greutate - 8 greșeli comune care o împiedică | Bezzia
  5. Concentrarea numai pe greutatea scării 10 motive din cauza cărora nu slăbești Greșeli comune de pierdere în greutate pentru a evita 10 greșeli comune de pierdere în greutate.
  6. Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială după ce ai slăbit © Autor: Vasiliu Alina Este încurajator să observi rapid rezultatele dorite cu ajutorul unei diete restrictive care poate duce la o pierdere mai rapidă în greutate.
  7. Greșeli frecvente care îngreunează pierderea în greutate Cu siguranță v-ați stabilit vreodată obiective pentru a slăbi și a simți că eforturile dvs.
  8. Greșeli frecvente care îngreunează pierderea în greutate - Guillem Seguí

Încercați să vă împiedicați să treceți peste bord, plasând doar o anumită cantitate de mâncare în fața dvs.

Puneți așchiile de cartofi într-un castron mic, în loc să le mâncați chiar din sac, de exemplu.

Greșeli comune în pierderea în greutate, 1. Concentrarea numai pe greutatea scării

Acest lucru este important mai ales după o alergare dificilă sau o antrenament atunci când s-ar putea să simțiți că este justificată o amețire mare de calorii. În realitate, ați putea ajunge să consumați mai multe calorii decât ați ars în timpul alergării. De multe ori doresc să se trateze după un antrenament sau o cursă dificilă. Dar acest tip de sistem de recompensare poate cu adevărat să deraieze eforturile dvs.

cum să stimulați metabolismul pentru pierderea în greutate cum poate o persoană vârstnică să piardă în greutate

Puteți începe să utilizați orice scuză mică pentru a vă trata la un desert de calorii înalte sau alte indulgențe atunci când aveți un indemn pentru ei.

Cum de a rezolva problema În schimb, beneficiați de recompense non-alimentare, cum ar fi unelte de rulare noi, pedichiură sau un masaj atunci când atingeți un obiectiv de alergare.

Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială (după ce ai slăbit)

Odată ce atingeți un anumit obiectiv, alegeți un nou punct de reper și un alt tratat non-alimentar greseli comune în pierderea în greutate a merge împreună cu el.

Dar, de obicei, strategia se opune. Corpurile noastre au un mecanism de supraviețuire încorporat pentru conservarea caloriilor atunci când mergem o perioadă lungă de timp fără a mânca. Deci, când renunți la mese, corpul tău încetinește metabolismul pentru a te împiedica să mori de foame.

CURS DE PIERDERE ÎN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON

De asemenea, sărind peste o masă vă va face foame, ceea ce mărește tentația dvs. Cum de a rezolva problema Încercați să mâncați cinci până la șase mese mici în fiecare zi, sau trei mese și câteva gustări sănătoase între ele.

10 greșeli comune de pierdere în greutate - Cum să pierzi grăsimea de sus

Veți descoperi că consumarea de mini-mese vă va ajuta să vă mențineți nivelul de energie pe parcursul zilei și să vă împiedicați să vă simțiți foame și apoi binging tot timpul. Dacă renunți la mese, cum ar fi micul dejun, pentru că nu aveți timp, încercați să mâncați ceva rapid, cum ar fi cerealele, untul de arahide la toast, brânza și fructele.

retenția de lichide și pierderea de grăsimi ajută mă subțire

Dar adevărul este că, deși este important să folosiți băuturi sportive pentru a înlocui electroliții în timpul perioadelor lungi de alergare, nu trebuie să le beți în mod constant când nu alergați.

Nu numai că sunt bogate în calorii, dar au și un beneficiu nutrițional foarte mic și nu vă vor ține pe deplin. Cum de a rezolva problema Stai departe de băuturile cu zahăr dulce, cu excepția cazului în care alergi mai mult de 90 de minute și trebuie să înlocuiți electroliții pierduți prin transpirație.

Vrei o silueta mai supla, mai ferma si mai tonica!

De asemenea, ar trebui să încercați să evitați sucurile de fructe fructele întregi sunt întotdeauna mai bunesifonul obișnuit și băuturile de cafea de înaltă calorii. Apa plată este bună pentru a rămâne hidratată în timpul săptămânii.

modalități distractive de a pierde grăsimile cele mai bune arzătoare de grăsime de burtă

Dacă este prea plictisitor pentru dvs. De asemenea, încercați să limitați consumul de bere și alcool la pahare pe săptămână.

Problema este că aceste mese vă spun cheltuielile cu calorii ale unei persoane obișnuite și, de obicei, supraestimați cheltuielile cu calorii. Același lucru este valabil și pentru benzile de alergare și alte mașini cardio care afișează cheltuielile cu calorii. Cum de a rezolva problema Este important să luați calorii estimări arse cu un bob de sare.

8 greșeli frecvente care ne împiedică să slăbim

Este bine să utilizați numerele ca punct de referință pentru runele dvs. Aceasta este o modalitate ușoară de a începe să câștigi greutateîn ciuda eforturilor tale greseli comune în pierderea în greutate efort. Dacă doriți cu adevărat o idee mai bună despre numărul de calorii pe care le ardeți în timpul alergărilor, încercați să utilizați un monitor al ritmului cardiac. Acest lucru va fi mai precis decât bazându-se pe tabele sau citiri ale aparatelor cardio.

Greșeli comune de pierdere în greutate pentru a evita

Deci, dacă continuați să mâncați aceeași cantitate de calorii, veți lovi probabil un platou de pierdere în greutate. Cum de a rezolva problema Dacă doriți să scăpați în greutatetrebuie să reduceți treptat aportul de calorii. Utilizați un caloric calculator pentru a determina cât de multe calorii aveți de fapt nevoie de fiecare zi.