Procentul pentru pierderea în greutate, Cum să găsiți procente de pierdere în greutate corporală


procentul pentru pierderea în greutate sarah pierdere în greutate tlc

Ce procent de așteptat Indiferent dacă încercați să slăbiți 5 kilograme sau 50, urmărirea pierderii în leangini pierdere de grăsime pe săptămână vă ajută să vă mențineți motivați. Te ajută să ții evidența progresului tău către obiectivele tale finale, chiar dacă nu vezi rezultate uriașe în oglindă de la o zi la alta. În timp ce puteți măsura kilogramele pe care le pierdeți, puteți conta, de asemenea, procentul de greutate pe care l-ați pierdut - sau procentul de grăsime pierdută.

Este ușor să calculați procentul de pierdere în greutate acasă, folosind pix și hârtie sau un calculator, deși este posibil să fiți nevoit să consultați un profesionist pentru a vă măsura procentul de grăsime corporală.

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

Este ușor să urmăriți procentul de pierdere în greutate - indiferent dacă este săptămână în săptămână sau pierderea totală în greutate. În mod ideal, ar trebui să te cântărești primul lucru dimineața, după ce mergi la baie, pentru a obține o măsurare a greutății care nu este influențată de aportul tău alimentar pe parcursul zilei. Va trebui să completați cel puțin două instrumente de calcul pentru a vă calcula greutatea pierdută.

procentul pentru pierderea în greutate pierderea în greutate combustibil cu jet

Această ecuație vă va ajuta să aflați ce procent din greutatea corporală ați pierdut, total - nu doar în ultima săptămână. Un exemplu din lumea reală Nu vă faceți procentul pentru pierderea în greutate dacă aceste ecuații arată complicate - odată ce ați început să folosiți numere reale, matematica pare mult procentul pentru pierderea în greutate simplă.

procentul pentru pierderea în greutate nu pot pierde în greutate cu diu

Luați, de exemplu, o femeie de de kilograme care caută să slăbească. Procentul de pierdere în greutate Vs. Procentul de pierdere de grăsime Deși este ușor să-ți dai seama de procentul tău de pierdere în greutate, nu toată această greutate provine neapărat din grăsimi.

procentul pentru pierderea în greutate regim de slăbit dr vitan luiza

În timp ce vei pierde grăsime pe măsură ce vei scăpa de greutate, s-ar putea să pierzi și greutatea apei și a țesutului muscular. Aceasta înseamnă că procentul de pierdere de grăsime ar putea fi diferit de pierderea totală în greutate - mai ales dacă pierdeți în greutate prin dieta dietetică, ceea ce înseamnă că, în general, veți pierde mai mult mușchi decât atunci când pierdeți grăsime într-o manieră lentă și constantă.

Din păcate, este mai complicat să îți dai seama de pierderea de grăsime corporală acasă - va trebui să consulți un profesionist.

procentul pentru pierderea în greutate reteta de slabit eficienta si rapida

Un medic sau un profesionist în clinica sportivă poate utiliza etrierele cu piele sau scanări corporale pentru a estima nivelul de grăsime, iar citirile repetate vă pot ajuta să vedeți cât din pierderea în greutate provine din grăsimi. Dacă vă îngrijorează nivelul de grăsime corporală, testarea profesională ar putea merita investiția, deoarece un procent ridicat de grăsime corporală poate cauza probleme de sănătate, chiar dacă sunteți la o greutate sănătoasă.

Ce procent de așteptat În timp ce ar trebui să urmărești pierderea în greutate lentă - în general, cu o rată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână - nu există o recomandare săptămânală standard pentru pierderea în greutate.

procentul pentru pierderea în greutate mens pierdere în greutate costum corporal

Asta pentru că, atunci când pierdeți 1 - 2 kilograme pe săptămână, procentul de pierdere în greutate va varia în funcție de greutatea inițială. Așadar, în timp ce calculați procentul de pierdere în greutate poate fi util, ar trebui să vizați în continuare o pierdere în greutate de 4 până la 8 kilograme în fiecare lună.

Pierdere în greutate Procent sănătos din pierderea în greutate pe lună Datorită stilului lor de viață sedentar și desfășurând o activitate fizică în general mai puțin întreagă ziua, ei se îngrașă. Grăsimea iese din tot corpul.

Cu toate acestea, există o rată recomandată de pierdere de grăsime - ar trebui să pierdeți maximum 1 la sută din grăsimea corpului în fiecare lună, potrivit Consiliului American privind exercițiile fizice.