Daca alergi pe banda slabesti, Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă?


De ce nu slabesti desi faci foarte mult cardio pe banda de alergare?

Pe acelasi site Running About am citit un articol despre greselile pe care le putem face atunci cand alergam pe banda. Greseala 1: Sa sari peste incalzire si revenire. Alergatul pe banda poate avea beneficiile lui, cum ar fi protectia impotriva vremii de afara sau conditii nesigure pentru alergat.

Cand incepi sa alergi inauntru, trebuie sa ai grija ca alergi cum trebuie pe banda pentru a evita accidentari si pentru a te asigura ca iei cat mai mult din antrenamente. O prima greseala este saritul peste incalzire si refacere.

Antrenamente

Este tentant sa sari pe banda, sa cresti setarile de panta sau ritm la nivelul dorit si apoi sa incepi. Dar, la fel ca si alergatul afara, e important sa te incalzesti inainte sa incepi partea mai provocatoare a antrenamentului. Daca te-ai simtit vreodata ametit dupa ce ai coborat de pe banda, e cel mai probabil datorat faptului ca nu te-ai refacut la sfarsitul cursei.

Poti fi inclinat sa sari de pe banda imediat ce cronometrul a sunat. Dar opritul brusc poate provocara ameteala usoara pentru ca ritmul cardiac si tensiunea scad rapid.

Incetinirea le permite sa scada progresiv. Dupa ce inchei cursa, asigura-te ca te refaci prin a merge sau a face jogging usor timp de minute, inainte de a te da jos de pe banda.

Greseala 2: Pozitia incorecta pe banda.

Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă? View Larger Image Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă? Eficiența sportului poate să fie definită diferit de fiecare persoană. Pentru unii, eficiența se vede doar pe cântar.

E normal ca oamenii sa fie nelinistiti ca pot cadea de pe banda, asa ca isi schimba forma de alergat si nu mai folosesc forma pe care o au cand sunt afara. Ar trebui sa alergi pe banda asa cum alergi si afara.

7 greseli de evitat la alergarea pe banda.

Incearca sa alergi natural, si evita sa faci pasi mici, inegali. O alta greseala obisnuita este sa faci pasii prea mari sau sa aterizezi intai cu calcaiul si piciorul departe de centrul de greutate al corpului. Pentru ca banda de alergat te misca inainte, pasii prea mari creaza o forta de franare cu cureaua.

daca alergi pe banda slabesti vărsături și pierdere în greutate în copilărie

Pentru a evita asta, incearca sa iti pastrezi picioarele sub corp, nu inaintea sau in spatele lui. Greseala 3: Sa te tii de manere. Am vazut oameni la sala care par sa se tina de manerele benzii cu toata puterea.

Asta provoaca o serie de probleme. In primul rand, te forteaza sa stai aplecat, o forma ineficienta de alergat care provoaca dureri de gat, umeri si spate. Pastreaza o postura dreapta: capul trebuie sa fie sus, spatele si umerii drepti.

#1 - Necesarul kcal si macronutrientii - Get Healthy \u0026 Fit

Mainile pe bare pot da impresia ca pastrezi ritmul si muncesti in greu dar, de fapt, chiar reduci din dificultate si faci lucrurile mai usoare pentru tine. Poarta-te ca si cum manerele nici nu sunt acolo, ca si cum alergi afara.

Cât de mult trebuie sa dureze o alergare pe banda pentru a fi eficientă?

Daca esti ingrijorat ca o sa cazi, probabil alergi prea repede sau ai o panta prea mare. Greseala 4: Daca alergi pe banda slabesti te antrenezi destul de tare.

Atât antrenorii de fitness, cât și doctorii, recomandă alergatul, un antrenament ușor pe care poate să-l facă oricine. Beneficiile sunt numeroase, însă uneori alergatul în aer liber este incomod. Tocmai de aceea avem banda de alergat, un aparat de sport de care pur și simplu o să te îndrăgostești. Nu numai că este ușor de utilizat, dar te va ajuta să-ți menții corpul și să fii mai sănătos. Citește și: Ce să NU faci atunci când alergi Aleargă indiferent de anotimp sau de vreme Dacă îți place să alergi știi foarte bine că atunci când e frig sau când plouă, acest tip de antrenament nu este tocmai cel mai plăcut.

Daca esti una dintre acele persoane care citeste o revista intreaga si abia transpira pe banda, atunci probabil ca nu lucrezi destul de tare. Desi nu e bine sa faci toate cursele sau intreaga cursa la un pas mai dur zilele usoare sunt importantear trebui sa te fortezi sa obtii rezultate.

Incearca sa cresti viteza sau panta pentru a te provoca, cel putin o parte din antrenament.

  1. Alergatul slabeste dar nu în orice condiții. Iată de ce
  2. Pierde băiatul de burtă
  3. Antrenamente 7 motive pentru care nu slabesti, desi faci cardio pe banda de alergat Te antrenezi constant pe banda, dar nu slabesti deloc?
  4. Concluzie Cat trebuie sa slabesti alergand?
  5. Radiador dolphin eco slim instruccions
  6. De ce nu slabesti desi faci foarte mult cardio pe banda de alergare?
  7. Puteți pierde în greutate curățarea colonului

Antrenamentele in intervale, in care alergi tare pentru o perioada de timp si apoi te refaci pentru un alt interval, sunt o metoda buna de a creste pasul fara sa fortezi toata cursa. Poti face antrenamente cu intervale de ori pe saptamana niciodata doua zile la rand.

daca alergi pe banda slabesti hot compress pentru a pierde burta gras

Evident, cand alergi serios pe banda, este important sa te asiguri ca te incalzesti cum trebuie inainte si acorzi timp pentru a te reface dupa. Greseala 5: Coboratul din miscare. Una dintre cele mai mari cauze ale accidentarilor pe banda de alergat este sa sari de pe banda la viteza mare. Daca ai nevoie sa mergi la toaleta, sa iei un prosop sau apa, incetinesti aparatul pana la un pas foarte incet si scazi panta.

daca alergi pe banda slabesti bangla health sfaturi de pierdere în greutate

Mai bine, asigura-te ca ai tot ce-ti trebuie — prosop apa, casti, etc. Greseala 6: Sa alergi in acelasi ritm toata cursa.

Cat slabesti alergand si cat ar trebui sa alergi pentru a slabi – update 2020

Nu este o idee buna sa te urci pe banda, sa setezi un ritm si sa ramai cu el toata cursa. Intai, ar trebui sa variezi ritmul prin incalzire cu mers sau jogging usor timp de 5 minute. Ar trebui de asemenea sa inchei cursa cu mers sau jogging usor timp de 5 minute.

daca alergi pe banda slabesti befit 30 de o zi fat burn challenge

De asemenea, cand alergi afara, alergi la viteze diferite datorita factorilor diferiti, cum ar fi daca alergi pe banda slabesti, dealuri, semafoare sau conditii variabile de vreme. Va ajuta de asemenea sa te nu plictisesti pe banda.

7 motive pentru care o să te îndrăgostești de banda de alergat

Greseala 7: Sa alergi tot antrenamentul la o panta ridicata. Unii alergatori presupun ca au parte de un antrenament foarte bun daca se provoaca cu o cursa intreaga pe o panta abrupta.

Dar atat de mult alergat pe deal nu e niciodata o idee buna si poate duce la accidentari. Ar trebui sa eviti sa alergi pe o panta abrupta mai mult de 5 minute.

Vei avea un antrenament mult mai bun si sigur daca alternezi intre a alerga cateva minute in panta si apoi cateva minute fara. Am sa termin acest articol cu promovarea unui concept foarte interesant, in special pentru corporatisti. Este vorba despre 7 card daca nu il aveti, cereti-l colegilor de la HR — cu siguranta au auzit de el :.