Regim slabire 1500 calorii


Este o dietă care constă din mese mici consumate regulat pe parcursul zilei, care poate ajuta la reducerea greutății cu aproximativ 1 kg — 1,5 kg în 7 zile — în funcție de sex, vârstă, activitate fizică etc. Cel mai bun lucru este că nu trebuie să faceți compromisuri pentru sănătate, deoarece veți mânca alimente nutritive, cu conținut scăzut de calorii, care vă vor ajuta să ardeți grăsimile, să vă stimulați metabolismul și să mențineți un nivel ridicat de energie. Primul lucru pe care trebuie să îl faceți atunci când începeți această dietă este să cumpărați un contor de calorii care să calculeze numărul de calorii din alimente.

Google Plus Se spune că pentru o siluetă frumoasă trebuie să trudești din greu, să ai mereu grijă la alimentație și să faci mult sport. Lucru perfect regim slabire 1500 calorii, mai ales pe termen lung.

regim slabire 1500 calorii

Însă, ce faci dacă trebuie să slăbești rapid câteva kilograme pentru un eveniment important din viața ta sau pentru că nu te mai simți bine în pielea ta? Poți încerca acest regim de-o săptămână!

regim slabire 1500 calorii

Timp de-o săptămână, tot ceea ce vei mânca în fiecare zi nu va avea mai mult de de calorii. Chiar dacă poate părea puţin, mesele vor fi săţioase, iar poftele culinare, în special cele de dulce, deloc neglijate.

DIETA 1500 DE CALORII. MENIU

Şi unde mai pui că vei avea energie şi vei putea slăbi kilograme până la finalul săptămânii. Ziua 1 Mic dejun: Câteva felii de ananas, un pumn de caju şi o brioşă.

regim slabire 1500 calorii

Prânz: Salată dintr-un cartof fiert, linguri de fasole fiartă, 2 felii de brânză, ½ avocado şi câteva fire de ceapă. Seara: iaurt grecesc. Mic dejun: 2 felii de pâine cu humus.

regim slabire 1500 calorii

Prânz: supă cremă de roşii. Cină: pui la grătar cu salată. Ziua 3 Mic dejun: salată de kiwi şi furcte de pădure.

regim slabire 1500 calorii

Prânz: creveţi cu salată de edamame şi sos teriyaki. Cină: un ciorchine de strugurio pară şi felii de brânză.