Ce mănâncă sportivii pentru a pierde în greutate, Nutriție pentru pierderea în greutate. Ce, cum și când să mâncați pentru a pierde în greutate?


Bazează-te pe carbohidrați Carbohidrații reprezintă principalul ce mănâncă sportivii pentru a pierde în greutate pentru sportivi. Corpul tău îi va transforma în glucoz, care se va stoca în mușchi sub formă de glicogen.

ce mănâncă sportivii pentru a pierde în greutate

În timpul exercițiilor fizice, corpul tău va transforma glicogenul în energie. Dacă te antrenezi mai puțin de 90 de minute, ai suficient glicogen în mușchi, chiar și pentru activități de intensitate ridicată.

Sănătatea sportivă: slăbiți fără dietă

Serban Damian. În ziua marelui eveniment, mănâncă ultima oară cu 3 până la 4 ore înainte, pentru a-i da suficient timp stomacului să se golească. Evită consumul de zahăr sau alimente ce conțin amidon cu până la 30 de minute înainte de începerea activității, deoarece acestea îți pot accelera deshidratarea.

Realimentează-te cu minerale, carbohidrați și apă în timpul sesiunilor lungi de exerciții fizice.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Ia o gustare și bea lichid la fiecare de minute. Carbohidrații rafinați ce conțin zahăr sau făină trec rapid în sânge, unde alimentează mușchii pentru a lucra eficient. Mulți sportivi preferă pierde greutatea bolii celiace, băuturi sau alte produse speciale, deoarece sunt convenabile și ușor de consumat. Dar fructele și sucurile naturale din fructe sunt, de asemenea, alegeri excelente.

ce mănâncă sportivii pentru a pierde în greutate

Alimentează-te din nou cu alimente ce conțin carbohidrați după exerciții intense. Consumă proteine suficiente, dar nu prea mult Proteinele nu oferă o cantitate mare de energie.

ce mănâncă sportivii pentru a pierde în greutate

Totuși, ai nevoie de proteină pentru a-ți menține mușchii în formă maximă. Înțelege și cunoaște nevoile corpului tău. În medie, o persoană care face sport are nevoie zilnic de 1,4 grame de proteine pe kilogram de greutate corporală.

DIETA pentru SLĂBIT – care este cea mai bună?

Un atlet de rezistență poate avea nevoie de până la 1,6 grame pe kilogram corp. În locul suplimentelor pe bază de proteine, consumă proteine de înaltă calitate, cum ar fi carnea slabă, pește, pasăre, nuci, fasole, ouă, lapte.

Laptele contine cazeina, precum și proteine din zer.

ce mănâncă sportivii pentru a pierde în greutate

Iar această combinație poate fi extrem de benefică pentru sportivi. Cercetările științifice arată că proteina din zer este absorbită rapid, ceea ce poate contribui la accelerarea recuperării imediat după un eveniment sportiv.

Cazeina este digerată mai lent, contribuind astfel la asigurarea recuperării pe termen lung a mușchilor, după un eveniment extenuant. Laptele are, totodată, calciu, care este foarte important pentru sănătatea oaselor și pentru a le menține puternice.

Sănătatea sportivă pierde în greutate fără dietă

Mai ușor cu grăsimile Pentru evenimentele desfășurate pe o perioadă mai lungă de timp, cum ar fi maratonul, corpul tău revine la grăsimi pentru energia de care are nevoie atunci când sursele de carbohidrați sunt scăzute. Majoritatea sportivilor primesc toată cantitatea de grăsimi de care au nevoie, urmând principiile dietelor de bază și consumând, deci, grăsimi nesaturate în principal, cum ar fi: nuci, avocado, măsline, uleiuri vegetale, pește gras — ton, somon.

Este bine să eviți alimentele grase în ziua evenimentului, deoarece îți pot afecta digestia.

V-ați săturat să purtați kilogramele în plus? Vrei să scapi de acea greutate suplimentară odată pentru totdeauna? Acest articol descrie elementele de bază despre cum să mănânci, să faci mișcare și să fii motivat să slăbești. A calca Metoda 1 din 4: Mănâncă bine Mănâncă mai multe fructe și legume proaspete. Fructele îți satisfac pofta de dulciuri datorită zaharurilor naturale pe care le conține.

Consumă lichide cât mai devreme și de mai multe ori Exercițiile ce presupun o intensitate crescută, mai ales pe vremea foarte caldă, te vor deshidrata rapid.

Iar deshidratarea, la rândul său, îți poate afecta performanța și, în cazuri extreme, îți poate amenința chiar viața.

Sosuri de grasime, in special maioneza. Porție de hrană pentru pierderea în greutate. Apă înainte de mese pentru scădere în greutate Principala regulă de scădere în greutate Pentru ca organismul să se asigure de procesul de ardere a depozitelor de grăsimi subcutanate, este necesar să se creeze condiții pentru deficitul de calorii. Aceasta înseamnă că cantitatea de calorii consumate nu trebuie să depășească cantitatea consumată de organism în timpul activității sale. Fără a primi energie din afară, el va începe să-l caute înăuntru.

Mihai Meiu, medic sportiv. O culoare galben pal înseamnă că bei suficient lichid. Este o foarte bună idee să beți lichide înainte și în timpul evenimentului, pentru că exercițiile intense și efortul duc la pierderea rapidă a lichidelor. Atleții care aleargă la maraton sau cicliștii de lungă distanță ar trebui să bea câte puțină apă la fiecare minute în timpul competițiilor.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Atunci când este posibil, încearcă să bei lichide răcite, care sunt mai ușor absorbite decât apa la temperatura camerei. Mai mult decât atât, lichidele răcite ajută la răcorirea corpului.

La studierea persoanelor care reușesc să nu se îngrașe, s-a văzut că cheia este în schimbarea comportamentului, doar persoanele care dobândesc obiceiuri de viață sănătoase câștigă pentru totdeauna bătălia de kilograme. Cel mai eficient mod de a arde calorii este să faci mișcare. Cu cât mențineți mai multă masă musculară, cu atât metabolismul este mai activ, cu atât ardeți mai multe calorii și puteți mânca bine fără a fi nevoie să urmați o dietă strictă.

Înlocuiește electroliții pierduți Transpirația duce atât la pierderea lichidelor, cât și a electroliților. Electroliții ajută la transmiterea semnalelor nervoase în corp iar pentru a le completa este nevoie de băuturi speciale pentru sportivi. Dacă se pierde și foarte mult lichid prin transpirație excesivă, este recomandată diluarea băuturilor speciale pentru sportivi cu apă, cu aceleași cantități de apă, pentru a obține cel mai bun raport între fluide si electroliți.

  • Ești deja mai activ decât persoana obișnuită, astfel încât creșterea activității fizice probabil nu reprezintă o opțiune pentru scăderea în greutate.
  • Это, знаешь, вполне .

Ți-a plăcut articolul? Distribuie pe Navigare în articole.