Macrocomenzi pentru pierderea în greutate, Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate


Pagina principala Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate Cunoscut și sub numele de planul alimentar IIFYM Dacă se potrivește macrourilor dvs. Să recunoaștem: dieta este grea. Tot ce trebuie să faceți este să vă numărați macro-uri. Conform planului alimentar IIFYM, dacă vă respectați obiectivele macro zilnice, veți consuma automat mai puține calorii, ajutându-vă astfel să pierdeți în greutate.

Iată tot ce trebuie să știți despre cum să vă numărați macro-urile și dacă funcționează sau nu pentru pierderea în greutate. În primul rând, ce este o macro?

  • Pagina principala Calculator macro Calculați-vă macrocomenzile cu acest calculator compatibil cu dispozitivele mobile.
  • Pierderea de grăsime anavar
  • Și când vine vorba de macro-uri pentru pierderea în greutate la femei, fiecare macronutrienți își joacă propriul rol vital.
  • Pierdeți în greutate pe bluprint cleanse
  • Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate - GYMTECH
  • Alăptarea te face să pierzi în greutate
  • Cea mai bună procedură cosmetică pentru a pierde în greutate
  • CUM SĂ NUMĂRAȚI MACRO-URILE PENTRU A VĂ ATINGE OBIECTIVELE - - FITNESS -

Există trei macronutrienți care alcătuiesc fiecare mușcătură de mâncare pe care o consumați: proteine, carbohidrați și grăsimi. În timp ce multe alimente conțin toți acești macronutrienți, majoritatea înclină puternic spre unul macrocomenzi pentru pierderea în greutate doi dintre ei.

Ar trebui să vă numărați macro-urile? Când cineva vorbește despre formarea în formă, există două cuvinte pe care parcă le auzi mereu Unul vine de obicei cu celălalt și mulți profesioniști din domeniul sănătății vă vor spune că, dacă ar trebui să sublinieze importanța uneia asupra celeilalte, dieta ar câștiga aproape de fiecare dată. Acesta este unul dintre motivele pentru care numărarea macro-urilor este atât de importantă, mai ales în rândul profesioniștilor din domeniul fitnessului și al oricui dorește să devină serios în legătură cu formarea. În timp ce numărarea caloriilor vă poate ajuta să pierdeți în greutate, pentru a obține o sănătate totală și o stare fizică optimă, va trebui să priviți dincolo de calorii și să recunoașteți că nu toate caloriile sunt create egale.

De exemplu, carnea este încărcată cu proteine, pâinea este în principal carbohidrați, iar uleiul de măsline este preponderent gras. Corpul tău are nevoie de toți trei într-o anumită capacitate de funcționare.

Ghidul definitiv pentru pierderea în greutate

Potrivit macro-dietei, puteți pierde în greutate stabilind un obiectiv exact pentru câte grame de proteine, carbohidrați și grăsimi să consumați pe zi. Spre deosebire de majoritatea dietelor tradiționale, nu trebuie să numărați calorii și, spre deosebire de dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi, nu trebuie să eliminați alimentele preferate, cum ar fi cartofii, pastele sau slănina.

În teorie, puteți mânca orice doriți în cadrul planului IIFYM, cu condiția să se încadreze în numărul dvs.

Cum aflați de câte macrocomenzi aveți nevoie? Pentru a vă calcula macro-urile este nevoie de câteva matematici de bază. Institutul Național de Sănătate NIH oferă un calculator online care folosește greutatea, nivelul de activitate și sexul pentru a estima câte calorii cheltuiește corpul dumneavoastră în fiecare zi.

dr kurylas crofton md pierdere în greutate tko fat burner mega kelulusan kkm

Site-urile și aplicațiile precum My Fitness Pal vă pot ajuta să vă înregistrați aportul de calorii. Pasul 2: Odată ce aveți aceste cifre, trebuie să veniți cu un aport țintă de calorii pentru a vă îndeplini obiectivele de greutate.

Un ghid pentru stăpânirea macro-urilor

Pentru a pierde în greutate, aveți nevoie de numărul de calorii pe care le consumați pentru a fi cu la sută sub ceea ce ardeți în fiecare zi, spune Schoenfeld.

Pasul 3: După ce ați determinat numărul total de calorii pe care ar trebui să le consumați pe zi, va trebui să vă dați seama câte dintre caloriile zilnice ar trebui să provină din grăsimi, carbohidrați și proteine.

Unii oameni se descurcă bine în planurile cu conținut scăzut de carbohidrați, iar unii oameni se descurcă bine cu conținut scăzut de grăsimi.

Totul depinde de individ. Dacă sunteți sportiv sau vă antrenați, dieta dvs.

Macros Contează pentru pierderea în greutate

Și dacă simțiți în permanență foame, accentuarea grăsimilor sănătoase, cum ar fi avocado și nuci, poate fi benefică. Unii experți în nutriție sunt fani ai dietei flexibile, deoarece nu restricționează alimentele și oferă mai mult spațiu pentru îngăduințe ocazionale. Acestea fiind spuse, regimul flexibil nu este o scuză pentru a mânca orice vrei.

Calitatea alimentelor încă mai contează.

arderea grăsimii de burtă inferioară produse de slabit naturale

Legumele, care sunt pline de antioxidanți și fibre pentru combaterea bolilor, vor fi întotdeauna mai bune pentru dvs. Cum încep?

Cum să numărați macro-urile pentru a vă atinge obiectivele

După calcularea macro-urilor, menținerea obiectivelor zilnice poate fi dificilă dacă nu faceți o pregătire mică pentru masă, macrocomenzi pentru pierderea în greutate dieteticianului înregistrat Lauren Kelly. Planificarea meselor pe dieta macro Dacă nu gătiți deja, planificarea meselor poate părea stresantă - dar nu trebuie să fie.

  • Deci, ce este deficitul caloric?
  • Pierdere în greutate 7st
  • Găsiți celelalte două părți aici: Partea 1: Trebuie să vă numărați macrocomenzile?
  • Pierderea de grăsime dmaa
  • Calculator macro - Nurturaa
  • Pierdere în greutate hobart
  • Pierderi în greutate olly smoothie recenzii
  • Pierderea în greutate în ceto metoda RPE - keto fun

Iată câteva lucruri de luat în considerare: Stabiliți câte mese veți avea de fapt nevoie pentru săptămâna respectivă. Dacă doriți suficientă mâncare pentru micul dejun, prânz și cină pe parcursul săptămânii de lucru, atunci din punct de vedere tehnic veți avea nevoie de 15 mese.

cel mai bun mod de a pierde greutatea buricului stack de oxid de azot cu arzător de grăsime

În loc să gătiți 15 mese separate, bateți câteva loturi de proteine, legume și cereale care pot fi preparate în diferite moduri pe parcursul săptămânii. De exemplu, coapsele de porc pot fi servite alături de broccoli într-o noapte, amestecate cu ouă în dimineața următoare sau servite ca toper de salată pentru prânz.

Dacă doriți mâncăruri nepotrivite, investiți într-un vas pentru a vă putea arunca carnea și legumele pentru istoria slăbiciunii perioadă de timp desemnată și puteți monitoriza progresul.

Gânduri finale În timp ce poate părea intimidant la început, numărarea macro-urilor este o practică obișnuită în rândul dieterilor, culturistilor și consumatorilor conștienți de sănătate. Nu numai că poate crește pierderea în greutate și poate spori creșterea musculară, dar poate îmbunătăți, de asemenea, calitatea generală a dietei tale și poate promova responsabilitatea. Sunteți gata să vă dați seama de câte macro-uri aveți nevoie?

O cantitate de alimente este necesară pentru a vă asigura că nu mâncați în exces. Este mult prea ușor să subestimezi dimensiunile porțiilor.

  1. Из стройного треножника высунулся штырь с утолщением на конце, напоминающим по форме грушу.
  2. Ce este dieta macro - Cum se numără macro-urile pentru pierderea în greutate
  3. UN GHID PENTRU STĂPâNIREA MACRO-URILOR - DESPRE TOT -

MyFitnessPal, una dintre cele mai populare aplicații de urmărire a meselor, are mai mult de un milion de alimente în baza de date completată cu informații despre calorii și macro. Deși există o versiune premium, descărcarea gratuită vă oferă tot ce aveți nevoie pentru a urmări macro-urile și a vă menține dieta.

Acum, toate acestea pot suna ca o mulțime de muncă, dar nu trebuie să fie. De fapt, alături de dietele care elimină grupuri de alimente întregi sau prescriu combinații de alimente slabire rapida cauze și specifice, IIFYM poate părea mai relaxat în comparație.

cum să pierzi grăsimea buricului în 40 de ani slabeste in 90 zile aplicatie iphone